http://bonum.rs/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729295776196mer.jpg http://bonum.rs/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/3219781.jpg http://bonum.rs/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/935418901135r.jpg http://bonum.rs/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/2512081.jpg http://bonum.rs/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/2842802.jpg
Adaptacija vozila PDF Štampa El. pošta

KOMBIBUS

Kombibus se pojavio kao odgovor na potrebe tržišta za dodatnim putničkim prostorom na teretnim vozilima. Modifikacijom osnovnog teretnog vozila - furgona, dobija se kombinovano teretno-putničko vozilo sa 8+1 sedišta.
Sedišta za putnike su plastična, sa plitko tapaciranim sedištem i naslonom, a kao opcional moguća je i ugradnja turističkih sedišta sa obarajućim naslonom. Za ulaz, odnosno izlaz putnika, koriste se klizna vrata. Na bočnim stranama su zalepljena kaljena stakla sa pomičnim prozorom, dok su zadnja vrata bez prozora.
Što se tiče putničkog prostora, unutrašnjost vozila je obložena šper-pločom, obloženom mebl-štofom, dok je na pod montiran vodootporni šper, preko koga se stavlja podna neklizajuća PVC obloga debljine 2mm. Na plafon i stranice vozila postavljena je toplotna i zvučna izolacija debljine 50 mm, a osvetljenje je regulisano sa dve plafonjere. Grejanje putničkog prostora izvedeno je radijatorom ili kaloriferom.
Pristup prtljažnom prostoru omogućen je preko dvokrilnih vrata na šarku i bravom na zaključavanje. Prtljažni prostor je odvojen od putničkog sa pregradom - opis pregrade, montiranom iza drugog reda sedišta. Bočne strane su obložene šper-pločom, debljine 4 mm, a pod vodootpornom šper-pločom debljine 20 mm. Osvetljenje u tovarnom delu regulisano je krovnom lampom.

MALA KOMERCIJALNA VOZILA

Nosivost je uvećana kod standardnog modela sa 625 na 730 kilograma, a kod Maxi modela nosivost je celih 850 kg. Ovo predstavlja svojevrstan podvig u konkurenciji malih komercijalnih vozila, jer ovim nimalo nije ugroženo upravljanje, stabilnost i ležanje vozila na putu.

Uvećana zapremina tovarnog prostora kod ovih vozila privlači interesovanje kupaca u kombinaciji sa ugradnjom dodatnog reda sedišta, koju izvodimo uz validan atest Mašinskog fakulteta u Kragujevcu.

Prepravka se sastoji u sledećem:
•    Ugradnja preklopnog sedišta - troseda. Sedišta su takve konstrukcije da mogu u preklopljenom položaju da oslobode celokupan postojeći tovarni prostor. U položaju za sedenje, ostaje više od polovine tovarnog prostora za smeštaj tereta.
•    Oblaganje poda vodootpornom šperpločom - blažujkom, debljine 20 mm, preko koje je zalepljena podna obloga - itison.
•    Ugradnja nove žičane pregrade iza troseda. Pregrada je takve konstrukcije da može da se pomoću uzdužnih klizača pomeri prema napred i u tom položaju oslobodi celokupan tovarni prostor.
•    Oblaganje plafona mebl-štofom iznad sedišta putnika.  
•    Ugradnja fiksnih bočnih stakala na bočna klizna vrata i prvi panel tovarnog prostora
•    Obezbeđenje atesta od ovlašćene institucije, kojim se odobrava ova prepravka u furgon sa pet sedišta.
•    Kupac ima pravo na povraćaj PDV, jer je vozilo  po klasifikaciji teretno.

AUTOBUS IVECO

Istraživanja tržišta, su pokazala da postoji potreba za malim autobusima za prevoz do 20 putnika na kraćim i dužim destinacijama, uz što manje troškove održavanja.
Minibus IVECO je, sa svojim manevarskim karakteristikama u vožnji, koje su slične putničkim vozilima i snagom autobusa, spreman da se izbori sa svim izazovima u prevozu putnika.
Ukupna unutrašnja korisna dužina minibusa je 4560 mm, i u taj prostor je moguće smestiti 18+2+1 putnika. Visina putničkog prostora je 2100 mm, tako da ispunjava sve regulative date u ECE pravilnicima. Putnički prostor je toplotno i zvučno izolovan materijalom debljine 50 mm, kojom je obložen plafon i bočne strane vozila. Na taj način dobili smo redukciju nivoa buke u dozvoljenim granicama.
Sedište vozača je ergonomski oblikovano sa podešavanjem nagiba i visine u skladu sa težinom vozača i sigurnosnim pojasom u tri tačke vezivanja.
Udobna sedišta dizajnirana su za putovanja na dužim linijama, sa obarajućim naslonima i mogućnošću pomeranja sedišta. Dupla termoizolaciona kaljena panoramska stakla su ugrađena postupkom lepljenja na minibus. Mikro-klima unutrašnjosti minibusa se reguliše ekološkim klima uređajima i u potpunosti klimatizuje vazduh na podešenu temperaturu i u najtoplijim letnjim danima. Grejanje putnika je urađeno pomoću radijatora.

TURISTIČKI

"BONUM" poklanja naročitu pažnju opremanju turističkih i visokoturističkih vozila. Oprema koju ugrađujemo u naša vozila spada u top klasu na evropskom nivou, pružajući putnicima optimalan osećaj. Prilagođavanje elemenata enterijera individualnim zahtevima kupaca, potpuni komfor, visoka ekonomičnost, vanserijski dizajn i spremnost i sposobnost naših konstruktora, tehnologa i dizajnera uvek da ispune sve želje i očekivanja kupaca je ono po čemu je "BONUM" prepoznatljiv.

PRIGRADSKI

Sedišta za putnike su plastična, sa plitko tapaciranim sedištem i naslonom, a kao opcional moguća je i ugradnja turističkih sedišta sa fiksnim naslonom.
Takođe je moguće u ove minibuse ugraditi dodatnu opremu, koja će ih učiniti bliskim po komforu vozilima iz turističke klase. Dizajnerski i konstruktorski timovi BONUM-a stoje na raspolaganju u smislu svih dogovora oko opreme i enterijera. Mi možemo da vam ponudimo tačno ono što vi želite!
 

Kontakt

Bonum d.o.o.
Milice Miljojković 15
34000 Kragujevac

tel/fax: +381 34 338 655

e-mail: office@bonum.rs

Informacije

Bonum d.o.o.
Delatnost:

Matični broj:
PIB:
PE PDV:

34200
17362755
SR 101577660
131890115